SOCIAL MEDIA

Co nowego w Mido?

Test baterii bezdotykowych, promocja aplikacji mobilnej Nasza Stokrotka, konkurs dla marki Galeco. Sprawdź, co nowego słychać w MIDO.

Żródło: opracowanie własne Keino
Żródło: opracowanie własne Keino
Michał Wojtas

Autor: Michał Wojtas

Social Media Team Leader

Kontakt: biuro@keinogrupa.pl

Powiązane artykuły

druzyna_ccc_cover

SOCIAL MEDIA

Case Study: Jak zachęcić do jazdy na rowerze?

Jako sponsor tytularny drużyny kolarskiej CCC Team, CCC miało ambitny cel wzbudzić szersze zainteresowanie kolarstwem w Polsce, a jednocześnie wesprzeć UNICEF.

SOCIAL MEDIA

RTM na czasie

Real Time Marketing to jeden z niestandardowych sposobów komunikacji marki i odpowiedź na dynamicznie zmieniający się świat. Wykorzystanie okazji do – najczęściej – żartobliwej komunikacji z konsumentem wymaga szybkiej reakcji i natychmiastowego działania. W ten sposób oprócz bezpośredniego komunikatu wysyłanego przez markę, daje ona znać, że jej zależy, jest na bieżąco i reaguje na to, co w danej chwili najbardziej zaprząta głowy konsumentom.

SOCIAL MEDIA

Socialowe ławice

Ryby, choć zdrowe i smaczne, nie kojarzą się z odważną strategią komunikacji. Widać to w działaniach marketingowych podejmowanych w całej kategorii. Dominują przepisy i treści edukacyjne. Rio Mare, Lisner, Seko, Mowi – te marki tworzą content, bazujący w 90% na wcześniej wymienionych obszarach tematycznych. Próżno szukać w ich kumunikacji rozrywki i nieoczywistych rozwiązań. Tymczasem Graal przełamuje te stereotypy w social mediach. Współpraca z gamerami, tworzenie memów i RTM-ów, organizowanie LIVE’ów – to wszystko dzieje się na Graalowych profilach.

SOCIAL MEDIA

Stokrotka rośnie na TikToku

W pierwszym kwartale 2020 roku, na początku pandemii – gdy społeczeństwo ogarnęła niepewność, a w sklepach ustawiały się kolejki po zapas makaronu i papieru toaletowego – rozpoczęliśmy prowadzenie profilu Stokrotki na TikToku. Zależało nam na tym, aby wykorzystać rosnący potencjał i popularność aplikacji, a z sieci sklepów Stokrotka uczynić pierwszą markę z branży retail w Polsce, która będzie prowadziła regularną komunikację na tej platformie.