KREACJA

Lewandowski nie pudłuje

„Prezenty bez Pudła” to jeden z programów pomocowych stworzonych przez UNICEF. W jego ramach organizacja dostarcza produkty humanitarne najbardziej potrzebującym dzieciom i ich rodzinom.

Żywność terapeutyczna, szczepionki i leki, artykuły higieniczne, podręczniki i zabawki. Wszystko to stanowi realną pomoc. Darczyńcy mają możliwość wyboru konkretnych produktów, które najlepiej według nich odpowiadają na potrzeby dzieci. 

Do promowania akcji pomocowej stworzyliśmy hasło „Prezenty bez Pudła najlepiej prezentują się w użyciu.”, ponieważ „Prezenty bez Pudła” nie są spektakularne same w sobie, ale kiedy widzimy je w użyciu, to zaczynają robić ogromne wrażenie. Swoją realną wartość zyskują 
w odpowiednich rękach, czasie i miejscu – tam, gdzie są najbardziej potrzebne.

Program jest wspierany przez Ambasadora Dobrej Woli UNICEF - Roberta Lewandowskiego, którego wybitna skuteczność doskonale koresponduje z ideą akcji.

Małgorzata Szczebiot

Autor: Małgorzata Szczebiot

Project Manager

Kontakt: biuro@keinogrupa.pl

Powiązane artykuły

KREACJA

As od asów dla Galeco

Wybór ambasadora marki to ważny element budowania jej wizerunku. Należy znaleźć odpowiedni klucz, aby wartości marki i charakter ambasadora pozwalały w pełni pokazać najlepsze ich cechy. Podjęliśmy się tego zadania i wyszło spektakularnie. Bez cienia wątpliwości.

kobieta opiera czubki palców na mikrofonie ASMR

PRODUKCJA

Relaks i emocje w reklamach: odkrywamy potencjał ASMR

Czym jest ASMR? To dźwięki i obrazy, którym poddajemy się osiągając stan relaksu. Są tak sugestywne, że nabieramy ochoty, by spróbować czegoś, co wygląda tak smakowicie na ekranie. Stan ten określa się jako braingasm.

kobieta na oficjalnym spotkaniu biznesowym prezentuje wykresy sprzedaży

Strategia

Cele kampanii reklamowej

Postawienie dobrego celu to odpowiedź na pytanie, gdzie ma znaleźć się marka, produkt lub usługa w wyniku planowanej kampanii reklamowej. Dobrze jest na samym początku tworzenia kampanii zastanowić się, jakie właściwie wybrać cele kampanii reklamowej, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty. W tym artykule odpowiem na pytanie, jak to zrobić.

origami kula papierowa samolot z papieru

Strategia

Kryzys to dobry czas na innowacje

Kiedy rynki kapitałowe zaciskają pasa, a koszt pieniądza rośnie, niejako naturalną reakcją jest cięcie wydatków na marketing. Inna metoda to szukanie sposobów na utrzymanie lub zwiększenie inwestycji marketingowych, by zintensyfikować sprzedaż w obliczu spadającego popytu. Czy słusznie?