Nowa Dyrektor Zarządzająca Mido Sp. z o.o.

Anna Nazar została Dyrektor Zarządzającą Agencja Mediową Mido oraz komórki odpowiedzialnej za Rozwój i Badania

Jej zadania to: tworzenie i realizacja strategii rozwoju domu mediowego Mido, opracowanie i wdrożenie oferty z zakresu R&D, client service, new business, nadzór nad zespołem mediowym składającym się ze specjalistów wszystkich obszarów związanych z komunikacją mediową.

Z branżą mediową związana jest od 20 lat. Ukończyła Marketing na Uniwersytecie Łazarskiego oraz Studia Podyplomowe z Marketingu Internetowego na SGH. Obecnie pisze doktorat na SGH z dziedziny cyfryzacji. Posiada Certyfikat DIMAQ Professional oraz Certificate in Advanced English (CAE).

Pracowała dla największych domów mediowych w Polsce: Zenithmedia (Publicis), Mediacom (GroupM), OMD (Omnicom). Zdobywała doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracując dla takich marketerów, jak Procter & Gamble, Danone, Heineken Company (Grupa Żywiec). Zrealizowała wiele projektów z obszaru komunikacji mediowej, między innymi dla znanych polskich i zagranicznych marek jak Bayer, McDonald’s, LOTTE Wedel, Hortex, Huavei, Provident, PZU. Projekty, w które była zaangażowana, nagradzano w konkursach branżowych - Media Trendy (obecnie Innovation Award), EFFIE Awards, czy Mixx Awards. Obecnie prowadzi własną firmę NazarCom, specjalizującą się w consultingu, jest też wykładowcą akademickim.

Podkreśla, że fascynuje ją rozwój i optymalizacja biznesów, a w szczególności wykorzystanie analityki biznesowej. Prywatnie jest miłośniczką kultury przez duże K oraz ogrodnictwa.

Agencja mediowa Mido jest częścią ekosystemu komunikacyjnego Chapter2, w skład którego wchodzą agencja reklamowa Keino, agencja kreatywna FCB & the Milkman, dom produkcyjny Joho oraz platforma Sustainable Brands Poland.

Szymon Marek

Autor: Szymon Marek

Marketing Director

Kontakt: biuro@keinogrupa.pl