Stokrotka
instagram

Stokrotka

Czy można nie zniknąć wśród masy reklam konkurenci? To było nasze wyzwanie. Można, jeśli biznes zakłada zupełnie inne wartości – wartości, których poszukuje dzisiejszy konsument. Nawet, jeśli nie idą za tym budżety choćby w połowie takie, jak konkurencji. Opracowaliśmy format komunikacji zgodny z założeniami biznesu sieci Stokrotka. Jednocześnie największe atrybuty marki – świeżość, czas, jakość - to cechy, które są na uwadze każdej mamy. My także ze świeżością i najwyższą jakością trafiamy w odpowiednie media w odpowiednim czasie. Bo mamy na uwadze dobro naszego klienta. Opracowaliśmy strategię, stworzyliśmy kreację, wyprodukowaliśmy ją i wdrożyliśmy kampanię w TV, radiu i Internecie. Stokrotka wreszcie funkcjonuje w social mediach, a bardziej tradycyjnych klientów wciąż zaskakuje gazetką.
logostokrotka