MIDO MEDIA

Mido w gronie Pracodawców DIMAQ

Należąca do Chapter2 agencja mediowa Mido przystąpiła do programu Pracodawców DIMAQ.

Jak czytamy na stronie certyfikatu DIMAQ, jest to międzynarodowy standard kwalifikacji marketingu digitalowego. Weryfikuje wiedzę w 12 obszarach marketingu cyfrowego. Pozwala na porównywanie i ewaluację kompetencji specjalistów digitalowych. Natomiast znakiem Pracodawca DIMAQ posługują się firmy, które zatrudniają profesjonalistów posiadających ten certyfikat. Co więcej, system recertyfikacji umożliwia ciągłe aktualizowanie kompetencji cyfrowych.

Anna Nazar, dyrektor zarządzająca agencji mediowej Mido podkreśla: Przystąpienie do programu jest potwierdzeniem międzynarodowych standardów usług marketingu digitalowego świadczonych przez nasz zespół. Zobowiązuje też nas do utrzymania odpowiedniego standardu środowiska pracy, włączając w to aktywne wspieranie zespołu w recertyfikacji, czy poszerzaniu kwalifikacji. Mówi się, że dobry przykład idzie z góry. W Mido, nie tylko ja – jako dyrektor zarządzająca – ale również headzi specjalizacji digitalowych i znaczna część naszego zespołu, posiadamy aktualny certyfikat DIMAQ Professional. Będziemy dążyć do 100% certyfikacji w zespole.

Dla wszystkich interesariuszy tego programu jest to rozwiązanie win-win. W torcie reklamowym udział wydatków na kampanie digitalowe nieprzerwanie rośnie. Dlatego klienci mają prawo oczekiwać od swoich agencji, aby były digital fluent. Przystępując do programu niniejszym potwierdzamy: „I'm in”. Firmy, które nie mają wysokiej klasy specjalistów marketingu digitalowego skazują się na niebyt branżowy. My jesteśmy gotowi na pełną cyfryzację – dodaje Anna Nazar.

Metodologia DIMAQ została opracowana przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska. Standard posiada rekomendację IAB Europe.

Agencja mediowa Mido jest częścią ekosystemu komunikacyjnego Chapter2, w skład którego wchodzą agencja reklamowa Keino, agencja kreatywna FCB&theMilkman, dom produkcyjny Joho oraz platforma Sustainable Brands Poland.

Szymon Marek

Autor: Szymon Marek

Marketing Director

Kontakt: szymon.marek@chapter2.pl

Powiązane artykuły

MIDO MEDIA

Jakich treści oczekują użytkownicy social mediów?

Użytkownicy oczekują publikacji dopasowanych zarówno pod względem formatów, estetyki i trendów, jak i prezentowanych treści. Dystrybucja contentu w kanałach social mediów pozwala dotrzeć do grupy docelowej z kompleksowym przekazem, dostosowanym do danej platformy. Należy pamiętać, że każda platforma społecznościowa ma swój charakter.

surrealistyczny człowiek z telewizorem zamiast głowy

MIDO MEDIA

Kryzys reklam? Jaki kryzys?!

Wokół telewizji, przez wiele lat dominującego medium informacyjnego i reklamowego, nagromadziło się wiele mitów i mylnych wyobrażeń.

MIDO MEDIA

Pandemia nie zaszkodziła radiu

Radio to medium, które nie ucierpiało podczas pandemii. Jako nośnik treści reklamowych doskonale sprawdza się dzięki szerokiemu dotarciu. Jeśli chodzi o zasięgi, w pewnych grupach, przewyższa nawet telewizję, najważniejszego gracza na rynku reklamowym.

MIDO MEDIA

Tradycyjna reklama odrabia straty

Choć już od dawna przewidywano upadek tradycyjnej reklamy, ma się ona całkiem nieźle i – co ważne - po raz pierwszy od dekady odnotowuje wzrost. Branżowi eksperci - Christine Moorman, Megan Ryan, Nader Tavassoli – wskazali na czynniki napędzające ten trend.