MIDO MEDIA
Sportowy szczyt oglądalności TV
Gdyby spytać o jednego niekwestionowanego lidera oglądalności w ciągu ostatnich kilkunastu lat w telewizji, wśród odpowiedzi znalazłyby się: „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony”, „Wiadomości” czy „Fakty”. I słusznie. Moglibyśmy wówczas zamknąć listę najpopularniejszych programów, gdyby nie… wydarzenia sportowe.
Eliminacyjny mecz Polaków z Brytyjczykami do MŚ 2022 zgromadził przed telewizorami 4,68 mln widzów, a mecze z czerwcowego Euro skupiały uwagę niemal 50% widzów, podczas gdy premierowe odcinki „M jak miłość” zjednują sobie jedynie 3 mln widzów i nie przekraczają 25% udziału widowni.
Podobne oglądalności do wspomnianych meczów osiąga zresztą większość transmisji ważnych wydarzeń sportowych (nie tylko piłki nożnej) z udziałem naszych reprezentantów - deklasują tym samym wszystkie seriale, programy rozrywkowe czy informacyjne.
Zatem sport to nie tylko zdrowie, ale też gwarantowana siła przyciągania uwagi każdego widza bez względu na jego płeć, wiek czy wykształcenie.
Darmowa konsultacja
15 min albo godzinę, czyli tyle ile potrzebujesz, by porozmawiać o reklamie lub promocji Twojej marki.