MIDO MEDIA

Sportowy szczyt oglądalności TV

Gdyby spytać o jednego niekwestionowanego lidera oglądalności w ciągu ostatnich kilkunastu lat w telewizji, wśród odpowiedzi znalazłyby się: „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony”, „Wiadomości” czy „Fakty”. I słusznie. Moglibyśmy wówczas zamknąć listę najpopularniejszych programów, gdyby nie… wydarzenia sportowe.

Eliminacyjny mecz Polaków z Brytyjczykami do MŚ 2022 zgromadził przed telewizorami 4,68 mln widzów, a mecze z czerwcowego Euro skupiały uwagę niemal 50% widzów, podczas gdy premierowe odcinki „M jak miłość” zjednują sobie jedynie 3 mln widzów i nie przekraczają 25% udziału widowni. 

Podobne oglądalności do wspomnianych meczów osiąga zresztą większość transmisji ważnych wydarzeń sportowych (nie tylko piłki nożnej) z udziałem naszych reprezentantów - deklasują tym samym wszystkie seriale, programy rozrywkowe czy informacyjne.

Zatem sport to nie tylko zdrowie, ale też gwarantowana siła przyciągania uwagi każdego widza bez względu na jego płeć, wiek czy wykształcenie.

Źródło: opracowanie własne - Keino

Darmowa konsultacja

15 min albo godzinę, czyli tyle ile potrzebujesz, by porozmawiać o reklamie lub promocji Twojej marki.

Zapisz się

Urszula Zdunek

Autor: Urszula Zdunek

Head of TV and VOD

Kontakt: urszula.zdunek@keinogrupa.pl

Powiązane artykuły

MIDO MEDIA

Jakich treści oczekują użytkownicy social mediów?

Użytkownicy oczekują publikacji dopasowanych zarówno pod względem formatów, estetyki i trendów, jak i prezentowanych treści. Dystrybucja contentu w kanałach social mediów pozwala dotrzeć do grupy docelowej z kompleksowym przekazem, dostosowanym do danej platformy. Należy pamiętać, że każda platforma społecznościowa ma swój charakter.

surrealistyczny człowiek z telewizorem zamiast głowy

MIDO MEDIA

Kryzys reklam? Jaki kryzys?!

Wokół telewizji, przez wiele lat dominującego medium informacyjnego i reklamowego, nagromadziło się wiele mitów i mylnych wyobrażeń.

MIDO MEDIA

Pandemia nie zaszkodziła radiu

Radio to medium, które nie ucierpiało podczas pandemii. Jako nośnik treści reklamowych doskonale sprawdza się dzięki szerokiemu dotarciu. Jeśli chodzi o zasięgi, w pewnych grupach, przewyższa nawet telewizję, najważniejszego gracza na rynku reklamowym.

MIDO MEDIA

Tradycyjna reklama odrabia straty

Choć już od dawna przewidywano upadek tradycyjnej reklamy, ma się ona całkiem nieźle i – co ważne - po raz pierwszy od dekady odnotowuje wzrost. Branżowi eksperci - Christine Moorman, Megan Ryan, Nader Tavassoli – wskazali na czynniki napędzające ten trend.