KREACJA

As od asów dla Galeco

Wybór ambasadora marki to ważny element budowania jej wizerunku. Należy znaleźć odpowiedni klucz, aby wartości marki i charakter ambasadora pozwalały w pełni pokazać najlepsze ich cechy. Podjęliśmy się tego zadania i wyszło spektakularnie. Bez cienia wątpliwości.

Pod koniec 2019 roku firma Galeco, lider na polskim rynku wśród producentów systemów rynnowych, podpisała trzyletni kontrakt z Wilfredo Leonem. Idealnym ambasadorem marki. Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie, świeżo upieczony reprezentant Polski, rozpoznawalny nie tylko w środowisku sportowym. Jego osobowości i wyznawane przez niego wartości sprawiły, że marka Galeco nie miała żadnych wątpliwości. Pozytywne nastawienie do życia, otwartość, prorodzinne usposobienie, dążenie do osobistego rozwoju, profesjonalizm na każdym kroku oraz kierowanie się zasadami fair play na boisku i poza nim idealnie korespondowały z tożsamością korporacyjną i tożsamością marki. Pozostało jeszcze wykorzystać ten potencjał.

Źródło: materiał dowodowy z kampanii Galeco

Wkroczyliśmy do akcji w drugim roku współpracy Galeco z Wilfredo. Poproszeni o przedstawienie swoich koncepcji na nową odsłonę kampanii na 2021 rok, przygotowaliśmy trzy mocne linie kreatywne. Jedna z nich – pod hasłem „BEZ CIENIA WĄTPLIWOŚCI” – spotkała się z wyjątkowym uznaniem klienta. Stworzone przez nas key visuale odwołują się do pozycji i siły obu tych wspaniałych graczy – na rynku i na boisku. Zabawa słowem ma swoje odzwierciedlenie w graficznych zabiegach światłem i cieniem. Zadanie było o tyle trudne, że bazowaliśmy na zdjęciach z poprzedniej sesji fotograficznej. Ale udało się i w minionym roku mogliście wypatrzeć charakterystyczne granatowe megaboardy przy głównych drogach wjazdowych do miast. Dodatkowo na potrzeby tej komunikacji zrealizowaliśmy spot video.

Sukces kampanii oraz świetne relacje z klientem zaowocowały kontynuacją współpracy i linii kreatywnej. W efekcie w 2022 roku w przestrzeni okołomiejskiej pojawią się kolejne kreacje z Wilfredo Leonem w roli głównej. W ramach strategii Galeco przenieśliśmy część komunikacji na oficjalny profil facebookowy Wilfredo Leona, gdzie prezentujemy również zdjęcia Wilfredo, będące efektem wyprodukowanej przez nas sesji zdjęciowej. 

Dagmara Staniewska

Autor: Dagmara Staniewska

Project Director

Kontakt: biuro@keinogrupa.pl

Powiązane artykuły

KREACJA

Lewandowski nie pudłuje

„Prezenty bez Pudła” to jeden z programów pomocowych stworzonych przez UNICEF. W jego ramach organizacja dostarcza produkty humanitarne najbardziej potrzebującym dzieciom i ich rodzinom.

kobieta opiera czubki palców na mikrofonie ASMR

PRODUKCJA

Relaks i emocje w reklamach: odkrywamy potencjał ASMR

Czym jest ASMR? To dźwięki i obrazy, którym poddajemy się osiągając stan relaksu. Są tak sugestywne, że nabieramy ochoty, by spróbować czegoś, co wygląda tak smakowicie na ekranie. Stan ten określa się jako braingasm.

kobieta na oficjalnym spotkaniu biznesowym prezentuje wykresy sprzedaży

Strategia

Cele kampanii reklamowej

Postawienie dobrego celu to odpowiedź na pytanie, gdzie ma znaleźć się marka, produkt lub usługa w wyniku planowanej kampanii reklamowej. Dobrze jest na samym początku tworzenia kampanii zastanowić się, jakie właściwie wybrać cele kampanii reklamowej, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty. W tym artykule odpowiem na pytanie, jak to zrobić.

origami kula papierowa samolot z papieru

Strategia

Kryzys to dobry czas na innowacje

Kiedy rynki kapitałowe zaciskają pasa, a koszt pieniądza rośnie, niejako naturalną reakcją jest cięcie wydatków na marketing. Inna metoda to szukanie sposobów na utrzymanie lub zwiększenie inwestycji marketingowych, by zintensyfikować sprzedaż w obliczu spadającego popytu. Czy słusznie?