O NAS
Jakie wartości wyznajemy
Pracujemy dla klientów tak, jak sami byśmy chcieli być obsługiwani.
Naszym mottem jest wspieranie marketerów w tworzeniu silnych i dochodowych marek
Darmowa konsultacja
15 min albo godzinę, czyli tyle ile potrzebujesz, by porozmawiać o reklamie lub promocji Twojej marki.
Działamy zwinnie i elastycznie
W naszą kulturę wdrukowana jest szybkość reakcji i precyzyjne adresowanie oczekiwań. To jedna z naszych przewag nad korporacjami, obciążonymi strukturami i biurokracją. Nasza filozofia łączy globalną wiedzę, lokalne doświadczenia i zwinne struktury dostarczające szyte na miarę rozwiązania dla klientów.
Współpracujemy i słuchamy
Współpracujemy z klientami i wsłuchujemy się w ich potrzeby. Do każdego projektu dedykujemy Accounta odpowiedzialnego za pielęgnowanie współpracy. W KEINO Account jest głosem klienta i strażnikiem jego oczekiwań. A dla klienta Account stanowi wsparcie, niemal dodatkowy pracownik, który codziennie poszukuje odpowiedzi najważniejsze pytanie: co jeszcze możemy zrobić, aby poprawić kondycję marki klienta.
Myślimy strategicznie
Jedną z przewag KEINO jest dział strategii. Na jego czele stoi Jan Mosiejczuk, autorytet w branży z 25-letnim doświadczeniem. Pod wodzą Janka prowadzimy badania rynkowe, wyprowadzany insighty, budujemy strategie komunikacyjne, które przyczyniają się do osiągnięcia celów biznesowych klientów.
Wzmacniamy kreatywną kulturę pracy
Wkładamy dużo energii w znajdowanie najlepszych ludzi i dalszy ich rozwój. Naszą siłą są kreatywni i innowacyjni specjaliści, którzy potrafią tworzyć oryginalne i skuteczne kampanie reklamowe.
Analizujemy i mierzymy rezultaty
Zbieramy, analizujemy i interpretujemy dane z kampanii reklamowych. Na bieżąco przedstawiamy raporty z efektywności. Prowadzimy badania świadomości kategorii, marek, preferencji i postaw, które łączymy z danymi sprzedażowymi. Nie tylko mierzymy skuteczność, ale poszerzamy wiedzę szukając sposobów na lepsze efekty działań reklamowych.
Ciągle się uczymy
Codziennie śledzimy nowe informacje na temat branż naszych klientów oraz inicjatywach podejmowanych przez konkurentów. Ta wiedza to jeden ze składników udanych kampanii reklamowych.
Pracujemy dla klientów tak, jak sami byśmy chcieli być obsługiwani
Do każdej rekomendacji składanej klientom podchodzimy tak, jakbyśmy chcieli sami być obsługiwani. Działamy zgodnie z zasadami etyki zawodowej i stosujemy się do standardów branżowych.
Darmowa konsultacja
15 min albo godzinę, czyli tyle ile potrzebujesz, by porozmawiać o reklamie lub promocji Twojej marki.