KREACJA

Lewandowski nie pudłuje

„Prezenty bez Pudła” to jeden z programów pomocowych stworzonych przez UNICEF. W jego ramach organizacja dostarcza produkty humanitarne najbardziej potrzebującym dzieciom i ich rodzinom.

Żywność terapeutyczna, szczepionki i leki, artykuły higieniczne, podręczniki i zabawki. Wszystko to stanowi realną pomoc. Darczyńcy mają możliwość wyboru konkretnych produktów, które najlepiej według nich odpowiadają na potrzeby dzieci. 

Do promowania akcji pomocowej stworzyliśmy hasło „Prezenty bez Pudła najlepiej prezentują się w użyciu.”, ponieważ „Prezenty bez Pudła” nie są spektakularne same w sobie, ale kiedy widzimy je w użyciu, to zaczynają robić ogromne wrażenie. Swoją realną wartość zyskują 
w odpowiednich rękach, czasie i miejscu – tam, gdzie są najbardziej potrzebne.

Program jest wspierany przez Ambasadora Dobrej Woli UNICEF - Roberta Lewandowskiego, którego wybitna skuteczność doskonale koresponduje z ideą akcji.

Małgorzata Szczebiot

Autor: Małgorzata Szczebiot

Project Manager

Kontakt: malgorzata.szczebiot@keinogrupa.pl

Powiązane artykuły

KREACJA

As od asów dla Galeco

Wybór ambasadora marki to ważny element budowania jej wizerunku. Należy znaleźć odpowiedni klucz, aby wartości marki i charakter ambasadora pozwalały w pełni pokazać najlepsze ich cechy. Podjęliśmy się tego zadania i wyszło spektakularnie. Bez cienia wątpliwości.

kobieta opiera czubki palców na mikrofonie ASMR

PRODUKCJA

Relaks i emocje w reklamach: odkrywamy potencjał ASMR

Czym jest ASMR? To dźwięki i obrazy, którym poddajemy się osiągając stan relaksu. Są tak sugestywne, że nabieramy ochoty, by spróbować czegoś, co wygląda tak smakowicie na ekranie. Stan ten określa się jako braingasm.

PRODUKCJA

Imponująca kariera Augmented Reality w marketingu

Jedno jest pewne - Augmented Reality (AR) to technologia przyszłości, szczególnie ważna dla marketingu. Dlaczego? Umożliwia nakładanie wirtualnych elementów na rzeczywisty świat przy pomocy smartfonów, tabletów i specjalnych okularów. Inaczej mówiąc jest to interaktywny sposób postrzegania otoczenia, w którym pojawiają się dodatkowe obrazy i dźwięki.

PRODUKCJA

Wirtualna produkcja: rewolucja w realizacji filmów i reklam

Wirtualna produkcja (Virtual Production), w błyskawicznym tempie zrewolucjonizowała sposób realizacji filmów fabularnych i reklamowych. Co więcej - ma ogromny potencjał i budzi rosnące zainteresowanie branży na całym świecie.