O NAS
Jak pracujemy
Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Strażnikiem procesu jest dedykowany Account.
W KEINO wypracowaliśmy proces składający się z ośmiu kroków, które zapewniają sprawne wykonanie prac. Wiemy też, że każdy projekt jest inny, dlatego elastycznie używamy procesu nie tracąc z oczu celów klienta.
Analizujemy obecną sytuację rynkową marki
Badamy rynek klienta, z uwagą identyfikujemy, obserwujemy i interpretujemy działania konkurencji, określamy pozycję marki klienta, diagnozujemy przestrzenie wzrostu i obszary zagrożeń.
Określamy cele kampanii reklamowej
Konsultujemy cele kampanii w oparciu o analizę rynkową, ustalamy kluczowe miary sukcesu kampanii.
Określamy grupę docelową
Ustalamy, do jakich osób chcemy dotrzeć kampanią reklamową, a także kto może być najbardziej gotowy na reakcję na nasze wezwanie, które będzie zawarte w reklamie.
Tworzymy strategię komunikacyjną
W oparciu o wiedzę o grupie docelowej wydobywamy Insight, czyli często niezaspokojoną lub w niepełny sposób zaspokojoną potrzebę klienta. Ta potrzeba to motor napędowy istnienia marki w umyśle klienta. Określamy korzyści racjonalne, emocjonalne z uwzględnieniem osobowości marki i jej pozycji rynkowej.
Określamy przekaz i formę reklamy
Tworzymy kreacje, Key Visuale, StoryBordy; to co potrzebne, żeby zwizualizować koncept reklamowy, stworzyć odpowiedni przekaz, estetykę i język reklamy.
Opracowujemy strategię mediową
Obejmującą wybór kanałów reklamowych, takich jak telewizja, radio, Internet, itp., podpisujemy kontrakty z celebrytami, gwiazdami, dbamy o każdy aspekt ścieżki klienta dążąc do maksymalizacji pozytywnych doświadczeń z marką.
Produkujemy reklamy
Produkujemy reklamy, która wizualnie i dźwiękowo odpowiadające strategii komunikacyjnej.
Realizujemy kampanię
Zlecamy kampanię w mediach, nadzorujemy realizację planów, moderujemy społeczność zgromadzoną wokół marki, prowadzimy konkursy, loterie, jeśli były przewidziane w planie działan reklamowych. Na bieżąco pilnujemy terminowości, planowego wykorzystania budżetu i jakości realizacji kampanii raportując na bieżąco postępy do klienta.
Podsumowujemy i uczymy się
Po ośmiu krokach planowania i realizacji przychodzi czas na podsumowanie doświadczeń i zamianę ich w wiedzę. W tym kroku podsumowujemy wyniki, prezentujemy je i wyciągamy wnioski, które są punktem startu do kolejnego cyklu tworzenia kampanii reklamowej.
Darmowa konsultacja
15 min albo godzinę, czyli tyle ile potrzebujesz, by porozmawiać o reklamie lub promocji Twojej marki.