O NAS

Jak pracujemy

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Strażnikiem procesu jest dedykowany Account.

W KEINO wypracowaliśmy proces składający się z ośmiu kroków, które zapewniają sprawne wykonanie prac. Wiemy też, że każdy projekt jest inny, dlatego elastycznie używamy procesu nie tracąc z oczu celów klienta.  

Analizujemy obecną sytuację rynkową marki

Badamy rynek klienta, z uwagą identyfikujemy, obserwujemy i interpretujemy działania konkurencji, określamy pozycję marki klienta, diagnozujemy przestrzenie wzrostu i obszary zagrożeń.

Określamy cele kampanii reklamowej

Konsultujemy cele kampanii w oparciu o analizę rynkową, ustalamy kluczowe miary sukcesu kampanii.

Określamy grupę docelową

Ustalamy, do jakich osób chcemy dotrzeć kampanią reklamową, a także kto może być najbardziej gotowy na reakcję na nasze wezwanie, które będzie zawarte w reklamie.

Tworzymy strategię komunikacyjną

W oparciu o wiedzę o grupie docelowej wydobywamy Insight, czyli często niezaspokojoną lub w niepełny sposób zaspokojoną potrzebę klienta. Ta potrzeba to motor napędowy istnienia marki w umyśle klienta. Określamy korzyści racjonalne, emocjonalne z uwzględnieniem osobowości marki i jej pozycji rynkowej.

Określamy przekaz i formę reklamy

Tworzymy kreacje, Key Visuale, StoryBordy; to co potrzebne, żeby zwizualizować koncept reklamowy, stworzyć odpowiedni przekaz, estetykę i język reklamy.

Opracowujemy strategię mediową

Obejmującą wybór kanałów reklamowych, takich jak telewizja, radio, Internet, itp., podpisujemy kontrakty z celebrytami, gwiazdami, dbamy o każdy aspekt ścieżki klienta dążąc do maksymalizacji pozytywnych doświadczeń z marką.

Produkujemy reklamy

Produkujemy reklamy, która wizualnie i dźwiękowo odpowiadające strategii komunikacyjnej.

Realizujemy kampanię

Zlecamy kampanię w mediach, nadzorujemy realizację planów, moderujemy społeczność zgromadzoną wokół marki, prowadzimy konkursy, loterie, jeśli były przewidziane w planie działan reklamowych. Na bieżąco pilnujemy terminowości, planowego wykorzystania budżetu i jakości realizacji kampanii raportując na bieżąco postępy do klienta.

Podsumowujemy i uczymy się

Po ośmiu krokach planowania i realizacji przychodzi czas na podsumowanie doświadczeń i zamianę ich w wiedzę. W tym kroku podsumowujemy wyniki, prezentujemy je i wyciągamy wnioski, które są punktem startu do kolejnego cyklu tworzenia kampanii reklamowej.

Darmowa konsultacja

15 min albo godzinę, czyli tyle ile potrzebujesz, by porozmawiać o reklamie lub promocji Twojej marki.

Zapisz się

Szymon Marek

Autor: Szymon Marek

Marketing Director

Kontakt: szymon.marek@chapter2.pl

Powiązane artykuły

O NAS

Jakie wartości wyznajemy

Pracujemy dla klientów tak, jak sami byśmy chcieli być obsługiwani.

O NAS

Kim jesteśmy

Keino jest agencją full service, co oznacza, że opiekujemy się komunikacją marek w pełnym zakresie, 360 stopni.

PRODUKCJA

Imponująca kariera Augmented Reality w marketingu

Jedno jest pewne - Augmented Reality (AR) to technologia przyszłości, szczególnie ważna dla marketingu. Dlaczego? Umożliwia nakładanie wirtualnych elementów na rzeczywisty świat przy pomocy smartfonów, tabletów i specjalnych okularów. Inaczej mówiąc jest to interaktywny sposób postrzegania otoczenia, w którym pojawiają się dodatkowe obrazy i dźwięki.

MIDO MEDIA

Jakich treści oczekują użytkownicy social mediów?

Użytkownicy oczekują publikacji dopasowanych zarówno pod względem formatów, estetyki i trendów, jak i prezentowanych treści. Dystrybucja contentu w kanałach social mediów pozwala dotrzeć do grupy docelowej z kompleksowym przekazem, dostosowanym do danej platformy. Należy pamiętać, że każda platforma społecznościowa ma swój charakter.