WIEDZA

The eye of the… strateg

Strategia to przemyślany i dobrze ułożony plan postępowania w drodze do osiągnięcia sukcesu rynkowego. Dzięki niej wyprzedzamy resztę stawki, skutecznie przekonujemy konsumentów do marek i produktów, tworzymy świeże rozwiązania, realizując najśmielsze zamierzenia współczesnego marketingu.

“Everyone has a plan until they get punched in the mouth” („Każdy ma jakiś plan, dopóki nie zostanie trafiony w twarz”) – tym zdaniem Mike Tyson zdobył uznanie nie tylko za zwycięskie osiągnięcia bokserskie. Był gotowy, wręcz zmuszony, w obliczu zaskakującego wyzwania i zmiany sposobu walki przez przeciwnika, do szukania nowych rozwiązań taktycznych, tak aby w tej nowej dla siebie sytuacji wciąż zachować szanse i wygrać.

Źródło: https://www.tradewindsnews.com/opinion/stock-markets-deliver-knockout-results-but-can-shipping-cash-in-/2-1-867318

W oparciu o narzędzia badawcze, nasze bogate doświadczenie rynkowe, znajomość najnowszych trendów i dyscyplinę twórczą stworzymy przebojową strategię dla Twojej marki. Każda nasza kampania będzie mieć swój zalążek w powstałej strategii, a ta doprowadzi do oczekiwanej przemiany. W przypadku „uderzenia” natychmiast dostosujemy jej zasady do wymogów rynkowej walki, aby skutecznie reagować w nowej sytuacji. Nadamy marce kierunek działań, natchniemy ją kreatywnie i z odpowiednio przyłożoną siłą skierujemy w stronę skutecznej pozycji. Zadbamy przy tym o spójność podejmowanych kroków w kierunku uzyskania wyraźnych rynkowych efektów. Wierzymy, że tak jak na ringu nie ma przeciwników, których nie można pokonać, tak na rynku nie ma konsumentów, których nie można przekonać.

Jan Mosiejczuk

Autor: Jan Mosiejczuk

Head of Strategy

Kontakt: jan.mosiejczuk@chapter2.pl

Powiązane artykuły

logo nasza stokrotka i pani z aplikacją w smartfonie

WIEDZA

Sukces launchu aplikacji Nasza Stokrotka

Jak skutecznie wprowadzić aplikację na zatłoczonym, konkurencyjnym rynku? Ujęcie tematu z perspektywy agencji 360 stopni.

WIEDZA

Wyzwania dla stratega

Choć budowanie marki to praca na emocjach i głęboko skrywanych, często nieuświadomionych motywacjach konsumenckich, jest to liniowy, logiczny, a także - wbrew pozorom - całkiem prosty proces. Ale tylko pod warunkiem, że przejdzie się przez jego kluczowe etapy i nie zapragnie… pobiec na skróty.

WIEDZA

Siła poznawcza insightu

Marzeniem każdego marketingowca jest poznanie mechanizmów, które kierują konsumentem przy wyborze konkretnego produktu lub usługi. Zachęcać do kupna danej rzeczy ma masa treści składających się na cały obszar content marketingu. Są to m.in.: blogi firmowe, poradniki, artykuły eksperckie, recenzje, opisy oraz podcasty. Ale w jaki sposób tworzyć je skutecznie?

kobieta patrząca na planszę szachów

WIEDZA

Seriale kształtują trendy

Jesienią 2020 w Netflixie miała miejsce premiera „Gambitu królowej”. Wraz z zaostrzaniem przepisów związanych z pandemią, VOD stało się światowym dystrybutorem rozrywki, a miniserial szybko zaczął zdobywać coraz większą popularność. W ciągu pierwszych 28 dni od premiery obejrzały go ponad 62 miliony widzów.