WIEDZA

Newsletter Social Media #3

Poznaj trendy i nowości świata mediów społecznościowych dzięki najnowszej edycji naszego Social Media Newslettera

W Newsletterze piszemy tylko o tym, co aktualne i ważne. Oto niektóre tematy Newslettera:

  • Marka na TikToku, czyli sposób na budowanie relacji z użytkownikami
  • Nowe narzędzie reklamowe od Meta
  • Facebook rezygnuje za zakupów na żywo
  • i wiele więcej

Po pełne treści kliknij tutaj.

Michał Wojtas

Autor: Michał Wojtas

Social Media Team Leader

Kontakt: biuro@keinogrupa.pl

Powiązane artykuły

logo nasza stokrotka i pani z aplikacją w smartfonie

WIEDZA

Sukces launchu aplikacji Nasza Stokrotka

Jak skutecznie wprowadzić aplikację na zatłoczonym, konkurencyjnym rynku? Ujęcie tematu z perspektywy agencji 360 stopni.

WIEDZA

Wyzwania dla stratega

Choć budowanie marki to praca na emocjach i głęboko skrywanych, często nieuświadomionych motywacjach konsumenckich, jest to liniowy, logiczny, a także - wbrew pozorom - całkiem prosty proces. Ale tylko pod warunkiem, że przejdzie się przez jego kluczowe etapy i nie zapragnie… pobiec na skróty.

WIEDZA

Siła poznawcza insightu

Marzeniem każdego marketingowca jest poznanie mechanizmów, które kierują konsumentem przy wyborze konkretnego produktu lub usługi. Zachęcać do kupna danej rzeczy ma masa treści składających się na cały obszar content marketingu. Są to m.in.: blogi firmowe, poradniki, artykuły eksperckie, recenzje, opisy oraz podcasty. Ale w jaki sposób tworzyć je skutecznie?

kobieta patrząca na planszę szachów

WIEDZA

Seriale kształtują trendy

Jesienią 2020 w Netflixie miała miejsce premiera „Gambitu królowej”. Wraz z zaostrzaniem przepisów związanych z pandemią, VOD stało się światowym dystrybutorem rozrywki, a miniserial szybko zaczął zdobywać coraz większą popularność. W ciągu pierwszych 28 dni od premiery obejrzały go ponad 62 miliony widzów.